Noul clip viral de la Volvo Trucks are un succes enorm

de: Horia Despa
04 12. 2015

Numit ”Look Who’s Driving feat. 4-year-old Sophie (Live Test)” noul clip viral de la Volvo Trucks este cel mai mare succes al companiei suedeze de automobile, de la reclama de asemenea virală, a anului 2013, cu Van Damme.

Concepută de agenția de publicitate Forsman & Bodenfors din Suedia și regizat de doi regizori, Charles Brisgand și Leo Berne, supranumiți Megaforce, clipul pune o fetiță de patru ani la volanul unui mastodont de opt roți pe un traseu parcă rupt din jocurile video.

Data asta clipul nu mai vrea să reprezinte precizia Dynamic Steering de la Volvo, ci rezistența extremă a noului Volvo FMX. Lăsat pe mâna unei fetițe de patru ani cu o telecomandă, camionul uriaș merge peste tot numai pe traseul prestabilit nu. Acesta este lovit de o macara, trece prin apă, trece printr-o clădire și se răstoarnă, ca apoi să termine cursa cu ”succes” printr-un burnout la final ca și cum nimic nu s-a întâmplat.

De asemenea, inocența fetiței subliniază ideea că noul camion de la Volvo este atât de rezistent încât poți să ai același talent la condus ca un copil de patru ani, că noul FMX tot va scăpa nevătămat la final.

Clipul a fost postat pe 3 Decembrie (ieri) pe YouTube și doar într-o noapte a făcut peste un milion de vizitatori. În condițiile acestea, cred că Volvo și cei de la Forsman & Bodenfors pot considera noul clip un succes.